За невярващите, съгласен съм на следствен експеримент при първото ми идване.
Къв експеримент, бре? И без да идваш от Белград се вижда, че Академика те качва на черешата:
50W:9V=5,5A
30дни х 8часа х 5,5А = 1320Ah
С тая батерия се захранва совалката, а не поялника на Академика
Айде стига бре. Токоизправителя ми е 1 ампер . Как ще дава на поялника 5.5 ампера ? Нали суалката шъ извърчи отвъд вселената при тоя ампераж.
Синджира си идва а козата я няма....
Токоизправителя ми е 1 ампер
Епа тоя поялник не става и за чамсакъс, бре!
1A x 9V = 9W
Ей ,все със формули и цифри работиш .Не може нито веднаж човек да те подхлъзне по наклонената повърхност.
То си пише на стабилизатора 12в-5А ама се иска набито око. Иначе за заблуда има два предпазителя по 1 ампер ама са за входящите 220в
Синджира си идва а козата я няма....
Къв експеримент, бре? И без да идваш от Белград се вижда, че Академика те качва на черешата:
50W:9V=5,5A
30дни х 8часа х 5,5А = 1320Ah
С тая батерия се захранва совалката, а не поялника на Академика
Абе аз за батерията и не споменавам. Там е ясно. Със съпротивлението става за нагревки на мравките.
Говорех за колата. В първия момент и аз си помислих, че бутам масло, като видях как замърка вяло-вяло и спря. После като се позамислих... грешката май вярна.
А какво става с Академичните екскременти, пардон, експерименти? Ще ги бъде ли или да?
Ха-ха! Онзи, който аз предлагам, се състои в следното: Закачаме поялника в запалаката на моята кола и го оставяме навън(да не ми се наложи да отварям багажника за пожарогасител, по някое време). Щракваме хронометъра на 4 ча'са и отиваме в съседното кафе, през което време др. Коцев черпи(домакин е все пак).
След изтичане на времето завъртам ключа и ако колата запали, др. Коцев получава дюлов елексир. Ако не запали, не държа на награда - постановката е такава, че не съм капо.
Ха-ха! Онзи, който аз предлагам, се състои в следното:......, през което време др. Коцев черпи(домакин е все пак).
След изтичане на времето завъртам ключа и ако колата запали, др. Коцев получава дюлов елексир. Ако не запали, не държа на награда - постановката е такава, че не съм капо.
Емиле......вземи та си купи един свестен акумолатор 12в/65А/h--и тогава прави този експеримент
-----------------------
Жъ му услужа с тоя на джипката че е 112 ампер часа
Синджира си идва а козата я няма....
Жъ му услужа с тоя на джипката че е 112 ампер часа
Да не е капоооо
-----------------------
Няма да е капо защото вече веднаж е донасял ракийка от дюли .Елексир казано по ловешки.
Синджира си идва а козата я няма....
то и моя дарлингтон-кт838 за 11ак30, изгоря в катастрофата
Твоя дарлингтон е от 16 април 2010г. и няма връзка с катастрофата. Академика обаче има дубликат и на тая снимка, ама не знам дали ще я качи (доброволно), щото тва е конкуренция (за Голямата награда) от друга Академия (АсАН)
То се е видяло че адашчето няма да качи снимка та за това набързо го направих неговия номер и резултата излезе положителен
Емиле......вземи та си купи един свестен акумолатор 12в/65А/h--и тогава прави този експеримент
Акумулаторът ми е на година и половина - в гаранция, марков и по каталога за колата. Зареждането е в нормата и нямам проблеми. Все пак акумулаторчето е 56Аh, не 100+...
И все пак земята се върти както биха казали от ЛАН , и документите показват други резултати а не такива каквито им се ще на някои кадри.
Как ги изчислявате тия 4-5 ампера консумация като уреда показва 1.9 ампера . Зарежете ги тия формули и вярвайте само на истината .
Синджира си идва а козата я няма....
Тва значи, че поялника ти е менте, щото всъщност е 12V x 2A = 24W, а не 40W както пише на етикета